Urdeppig...

Hej folket!
 
Jag la up en ny profilbild på fejan idag...
 
 
Ja, jag hittade den här fina bilden i mina gömmor idag, jag och pappa på ett Zoo i Orlando/Florida anno 1978.
 
Det var på den tiden man fick hålla i "vilda" djur och ta en bild mot betalning.
"Inge vidare sjyst mot djuren" tycker jag i dagsläget men DÅ, som sjuåring, tyckte jag det var JÄTTESPÄNNANDE.
I alla fall, jag fotade av den med mobilen och har den nu som profilbild på fejan som sagt, jag och min pappa LEJONTÄMJAREN...
Fint liksom.
 
Det blev...
 
 
... total renovering av vovven så nu är hon mjuk, fin och luktar fräscht igen.
Hon var HELT SLUT efter dusch, fön- & fluffning...
 
 
... det var DOINK direkt efter piffandet.
 
Så dammsög jag, sen sömnad och sedan gjorde jag lite go´fika, dvs jag bakade lite innan Lilla Sunshine kom hit och vi hade workshop...
 
 
... i köket.
Målning och tyger, det är grejer det.
 
Så hörde Hundbästisen av sig via sms och frågade om jag bjöd på en fika, och det gjorde jag såklart eftersom jag hade bakat och i samma veva kom sambon och sonen hem!
Fullt kök med andra ord.
 
I övrigt skall jag erkänna att jag är ganska ledsen idag faktiskt.
Det har varit en vecka där jag ringt och smsat "som en galning", ja, jag känner mig lite dum faktiskt för jag legat "på" så himla mycket.*
Men... (ja, jag kan väl inte skriva så mycket mer just nu).
Det känns i alla fall faktiskt INTE speciellt roligt och det var till och med så jag grät en skvätt precis innan Lilla S kom idag.
Jag kände mig urdeppig.
 
Man kan väl säga att Lilla S verkligen kom och räddade upp dagen lite, dessutom fick jag en biobiljett av henne och hennes mor.
Det var bra att hon och Hundbästisen kom, ja så man fick tänka på annat.
Dock tänker jag väl mer nu när allt är lugnt igen.
 
Jag får väl vara nöjd med att jag kan vara i syrummet igen åtminstone...
Vi får väl se hur länge jag tycker det!?
 
Snart är det finalen av "På spåret", det sitter vi och ser mycket fram emot jag och gubben.
Jag vet inte vilket lag jag skall heja på för det är ju mina två favolag så det får väl bli "Må bästa lag vinna" båda är skitbra, ursöta och jätteroliga.
 
 
Vi ses imorgon igen, ha en bra kväll och ta och titta på "På spåret" OM ni ändå inte har något bättre för er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0