Wow, vilka tyger....

Färgskalan helt klar till filten...
 
 
... då matchar den tapeten ganska bra tycker jag...
 
 
 
Efter ärenden på stan var jag inne i en tygaffär och letade efter det oranga garnet och slog så en blick på lite tyger OCH HITTAR dessa satintyger som jag bara DOG när jag såg...
 
 
 
... till detta mönstret...
 
 
 
Ja, den ska göras i svart först till... hm... ja... och sedan får vi se.
 
Tygerna var inte förskräckligt dyra heller "för att vara Gotland" och för att vara satin, om dom finns kvar om säg två - tre månader så kanske jag slår till.
 Skitdag i övrigt, fått mycket gjort dock men...
JUST NU vadar jag i gyttja känns det faktiskt som!
Dags för matlagning, tjing!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0