Dialog mellan mor & son...

Bakat aprikos och solrosbröd...
 
 
 ... och det doftar ljuvligt ifrån köket!
Kommer bli MYCKET smarrigt att sätta i sig till eftermiddagsfikat om en stund.
 
Så var jag på stan med sonen och han provade tröjor.
Jag "råkade" väl nämna vid ett och annat plagg att:
"-Köp inte den där för det kan jag sy!"
 
Kanske jag "råkade" nämna det mellan 10-20 gånger typ.
 
Tillslut får sonen nog och säger hårt (lite väl hårt kanske):

- Ja, du jag har hört det där nu, men du...
Då tycker jag att du ska ta och sätta fart och SY såna där tröjor och kläder till mig och inte snacka så mycket om att du KAN sy det till mig.
Sätt fart!
 
Modern:
Eh... jawhol mein herr!!!!!
 
Jepp, jag hörde vad han sa, BÄST ATT SÄTTA FART DÅ och inte snacka så jävla mycket om det!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0