När man sorterar ut rasister ur vänlisatn på Facebook...

Jag har en fråga, är detta (bilden nedan) mer vanligt än man tror?
 
 
Alltså igår rök först en "vän" jag hade på facebook för jag fick helt enkelt nog av idiotiska inlägg där man dag ut och dag in pumpar ut information i stil med...
"Alltså jag är inte rasist MEN... muslimer... ect"

Jag fick nog igår och kände även att det är inte ens idé att argumentera emot vissa inlägg vilket jag faktiskt frekvent gjort.
Det är som att hälla vatten på en gås/gäss.
Är det inte tiggarna med mercedesar som avhandlas så är det moskeér i varje gathörn och "snart finns det inga svenskar kvar i Sverige".

Jag tror säkert det finns dom som har mercedesar och kör runt och kollar sina "arbetande tiggare" för att sedan sno åt sig hela bytet.
MEN...
Jag tror inte det är dom som sitter och tigger, det är deras tiggar-pimps!

När nu attentatet mot satirtidningen i Frankrike hände så blossade nya eldar upp bland folk & fä på FB och snart kommer IS till Sverige och ska döda oss alla.
Jag tänkte:
Idioter.
 
Vi har väl vita terrorister och galningar i norden också:
En VIT, ARISK Anders Breivik dödade 77 (var det väl?) personer i Norge.

Nej, jag bara orkade inte och först försvann en ur vänlistan och sedan rök en till, bad även folk som har rasistiska åsikter vänligen ta bort mig ur deras vänlista så jag slapp besväret själv.

Bjuder på ett vidrigt inlägg som "Inte rasist men..." postat på FB där en Karl-Åke Shoultz anser att muslimer "knullar getter".
Wow...
Har han gått i skolan alls?
Har han själv någon hjärna överhuvudtaget?
Ja, när idioti och rasism verkligen visar sitt rätta och fula tryne...
 
 
Han har säkert knullat getter själv om jag får gissa.

Låt oss alla rösta på ett parti som SD där såna här människor härbergerar såna här fantastiska åsikter, JA låt oss verkligen göra det!!!
#NOT!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0