Nej, jag är inte med barn...

God eftermiddag!
 
Milou imorse...
 
 
Hon börjar ta efter sin matte och har skaffat brillor och har samma vanor på mornarna.
GT, kaffe och frukost framför tv´n!
 
Här har det gått undan idag, uppe tidigt, möte och på det HUNDPROMENAD...
 
 
... och jag njöt i fulla drag!
Jag riktigt sög i havsluften och bara njöt, vädret var underbart, stilla, tyst och ingen vind.
 
Man kan inte göra annat än bara tycka att ALLT är toppen just nu.
Hm...
Känner mig sprickfärdig, men...
Nä, ni får vänta ett tag till på den stora nyheten.
(Obs, nej, jag är INTE med BARN!)
 
Resten av dagen ser ut som följer; tygbutik, besök, sömnad och sedan lite annt smått och gott.
Det skall bli en ny scarfhoddie i collegetyg till en vän, vi får se vad jag lyckas slänga ihop, barnklänning är på tapeten också och till det:
Kaffe och LJUDBOK!
 
Vi ses senare med sy-resultat, tjing.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0