Och vad händer då...?

Så hade jag så fint fått till alla pärlor till mitt nya halsband och vad händer...?

Jo, detta....
 
... jag lyckas slå ut alla små, små, små pärlorna över hela arbetsrummet och under "grajs" och i springorna i golvet!

Ridå.

 
Jag bara stängde dörren till arbetsrummet och svor.
Lite senare tog jag tag i eländet och plockade upp det jag kunde se och hitta och nu...
 
 
 
... är jag på banan med eländet igen! 
 
Så har jag varit ute och gått och fikat med Chifen, vi har inte setts sedan precis innan jul så det var himla mysigt.

Dags för mer pyssel och SEDAN...

Har man ju Keno-BYXAN att se framemot!
Jag menar förstås Keno-dragningen SÅKLART!!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0