Tyger... livsfarligt...

Jag är så trött så jag nästan kräks.
Jag somnade inte förrens vid 02.30.
Orsak:
Tyger.
 
 
Jag hittade tygbutiker på nätet vid 23-tiden och så var det kört.
 
Jag låg och tyg-knarkade i timmar på nätet och kunde inte sova.
Priser på 32 kr/m på vissa av tygerna omvandlat till svenska kronor, frakter på 80-120 kr och jag tänkte att om jag så lägger på en tjuga på priserna så är det ändå INTE DYRT.
 
Pfff...
När klockan ringde imorse tvingade jag mig upp och snart skall jag iväg.
Trött.
Illamående.
Aldrig mer.
Skall jag hålla på och surfa efter tyger i fortsättningen måste jag göra det på normala tider och ha en tidsgräns annars lär det bli ett 12-stegs program för att avgifta mig från detta gift.
 
Tyger...
LIVSFARLIGT.
 
Dags för duschen, vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0