Det låter inte klokt...

God kväll eller "God natt" eller "God morgon"...
Ja, NU är jag klar med min dag och skall snart gå och lägga mig.
 
Min dag har varit sypyssel, sedan...
 
 
... blev det Björkis och sol och bad.
Vila för själen.
 
Efter det tuffade vi hem och jag satte igång med att skära ut tyg till prov-brudklänningen...
 
 
...fick två sy-relaterade besök och sedan gick jag ut och gick med Milou på en mycket sen kvällspromenad...
 
 
... och kvällen var ljum och underbar.
 
Jag mötte både släkt och andra jag kände som var ute i farten, väl hemma igen så blev det ihopsömnad av överdelen...
 
 
... ser väldigt mycket ut som "Lilla huset på prärien" men så är det ju ett prov också.
 
Och klockan 24 (eller 00 om ni så vill)...
Åt jag middag!
 
Jepp, låter inte klokt men jag har helt enkelt inte hunnit och hundpromenaden blev längre än jag tänkt mig.
Ville så väldigt gärna blogga om Björkisfesten men nu orkar jag inte för jag måste på huvudet i säng.
Imorgon är det upp i ottan och iväg med Chifen.
Vi ses imorgon igen, då med livet på en provdocka och kanske jag fått ihop kjolen också.
Sov gott alla trötta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0