Jävligt överskattat...

God morgon!
 
Igår var sannerligen ingen rolig dag men idag har jag spottat upp mig något och när jag såg denna lilla bild...
 
 
... då kände jag bara:
Ja, du har rätt Gunwald, man får vara nöjd om man är lite glad IBLAND iallafall.
 
Samla ihop sig själv och bara köra, det får bli dagens motto.
Idag är då ingen vanlig dag i världen, nope, idag är Släkten Larssons SLÄKTFEST ute i Sanda!!!!
Ja, och lagom till den här dagen så har det nu blivit sol och fint väder igen.
 
Jag skall slänga på mig bikinin och ge mig ut i trädgården och låta solen höja humöret så man är på topp till kvällen.
Jag tar med mig lite virkning och kommer lyssna på en ljudbok, idag kan syrummet vila.
 
Skulle vilja ta mig till stranden men det får väl bli imorgon, idag får man ju inte en jävel med sig eftersom sambon sover och mamma blir för stressad...
Ja, att vi skall missa avresan till Björkis KLOCKAN 17!
 
Ha en bra dag i solen, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0