Grattis alla mammor...

God morgon och GRATTIS på MORS DAG alla mammor!
 
 
Ja, för så är det väl, man går igenom en hel del med sin mor men hon finns alltid där trots allt!
I alla fall i DOM FLESTA fall.
 
Skall naturligtvis gratta min egen mamma och så får vi väl se om man själv blir grattad någon gång i eftermiddag när tonåringen lyckats släpa sig upp ur sängen.
 
Babymössa jag slängde ihop inatt...
 
 
... ja dom är inte stora när dom är nyfödda alltså.
 
Jag ritade av mönstret på blusen inatt och sedan blev det babymössa istället för jag kom ju på att jag måste ha med mig någonting till lilla bebisen idag.
Bara det att:
1. Jag kom på att Lilla Sunshine och jag redan sytt en mysse till bebisen som hon skall ge.
2. Bebisen och mor har inte sovit så gott så jag skall inte besöka dom idag.
 
Så...
Då hinner jag sy det jag hade tänkt från början innan samt att hon har redan fått den virkade filten som jag gjort som matchade tapeten i babyrummet.
 
 
Nu sticker jag och vovven ut i friska luften, vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0