Idag är ingen vanlig dag...

 
Han VANN!!!
Vilken skräll, det var det värsta, allt vänder i mitten och ut åker Ryssland med diskvattnet...
SOM SIG BORDE!
 
 
Han var faktiskt inte min favorit det skall erkännas, jag tyckte:
 
1. Australien
2. Italien (trodde dom skulle vinna för det var bra maffigt)
3. Sverige
4. Israel
 
Och under omröstningen var jag på väg att ge upp, bästisen och jag pratade om helt andra saker och så märker vi att helt plötsligt att allt vänder, Ryssland får allt sämre poäng och Måns drar ifrån.
Hoppsan Kerstin.
Vi blir helt plötsligt engagerade och börjar följa vartenda poäng och bästisen fick referera när jag var tvungen att gå ut med hunden mitt i alltihopa, och så vinner han.
 
Ja, inte helt oförtjänt för han var ju bra och duktig, jag gillar bara inte låten sådär jättemycket.
Men vi vann, vi är bäst och ja...
Han är ju ändå...
 
 
 
Men hur glad jag än är för Måns och Sveriges skull så är jag ÄNUU GLADRE för min egen del.
Idag är ingen vanlig dag, nej, idag är det:

STORA FÖNSTERPUTSAR-DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Ja, den skulle egentligen ha varit förra helgen men blev framflyttad till idag.
Vädret är toppen, hade egentligen varit bättre igår när det var lite svalare, idag är det riktigt sommarvarmt så det blir svettigt värre för sambon men...
Idag skall alla fyra sidor putsas och hemmet kommer se ut som ett nytt hem.
 
Upplägget är detsamma:
Vi duschar blommor, sambon putsar och jag plockar upp sakerna i fönstrarna och dammsuger.

 
Vi ses ikväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0