Jag har fått en present...

Go´kväll.
 
"Va, är hon fortfarande vaken", undrar säkert ni?
Jo, men det är också knappt.
Jag är så trött så jag ser i kors så jag kommer inte bli långvarig här ikväll.
 
Dagen har tack och lov gått jättesnabbt, det blev Chifen, in på kontoret och kollade av det där med min skatteskuld som kommunen har klantat sig med och dom SKA åtgärda/betala detta utlovades det idag.
Wow...
Jag tror det när jag ser det.
 
Sen var jag hemma och vände innan det bar av till syateljén och där var det tack och lov full fart hela dagen så jag hann inte bli trött förrens jag kom hem vid 18.20-tiden.

Och TITTA vad jag fick idag i present av min chef...
 

... 1.5 meter midnattsblått underbart vackert sidentyg!!!!
(urdåligt fotad)
 
Jag tänker sy mig själv en kjol med lagda veck eller bara rynkat i midjan när jag har tid framöver...
 
 
... kanske med fickor i sidorna också om jag ska slå på stort.
 
Jag blev så glad, har man världens bästa chef eller har man?
Jo, det har man minsann.
 
Nu måste jag sova, jag är heeeeeeelt färdig efter en nästintill sömnlös natt och jobbdag på det, dock en mycket kul jobbdag skall väl tilläggas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0