Jag har sytt både...

Bild från morgonen på lilla sötnöten...
 
 
"Inte för att jag tigger men..."
Ja, nej DET gör hon ju inte men den där blicken säger väl som vanligt allt:
Snäääääällaaaaa...
 
Jag som var så trött igår, kunde jag somna?
Nej, inte igår heller, jag somnade inte förrens framåt 02-tiden efter mitt kära "Sex and the city"...
 
 
Klockan ringde klockan 08 och jag gick upp, mot alla odds.
 
Vid 10-tiden möttes jag och Syster J upp vid Järn AB för lite "Vi skall vinna presentkort här" -tid ihop.
Jag ville vinna presentkort för jag vill ha en...
 
 
... sån här ångstation med teflonsko!!!!!
 
Med betoningen på VILL HA SOM FAN!!!!!!
 
Nu var ju presentkortet på bara 500 kr och den där kostar 4600:- någonting.
Det finns en sådan där på jobbet och den stryker och ångar till och fint på två sekunder blankt, jag skulle verkligen, VERKLIGEN behöva en sådan där till min kommande verksamhet.
Såååååå underbar att stryka med, såååååå underbar.
 
Ja, spela på Lotto känns som en lösning på problemet eller det vanliga:
Råna en bank.
Jag önskar att det inte fanns en sådan där på jobbet och att jag aldrig strukit med en sådan men nu finns det ju det och det skulle jag behöva.
Efter det blev det en snabb sväng till jobbet och lämna sidenblommor och sedan hade jag lovat mamma att gå en tur på stan "På fashion-dagen" så off we went...
 
 
... och så fikade vi på "Skafferiet" i vårsolen...
 
 
Väl hemma igen fick jag ett litet besök och vid 15-tiden satte jag igång att göra en tröja...
 
 
... men tappade sugen mitt arbetet och sparar muddarna tills imorgon.
 
På det startade jag upp en kjol i mörkt chambray-tyg...
 
 
 
 
 
 
.. och när klockan var 19.30 la jag ner för idag.
 
Då har jag linning, sy i dragkedja och fålla kjolen (FÖR HAND såklart) kvar imorgon!
 
Ja så det var min dag det, nu ser jag "Anna Karenina" på filmkanalen och snart...
Eller ska jag?
Vi ses imorgon igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0