Planerat kläder...

Idag har jag haft en väldigt soft dag.
 
Först sov jag till halv nio, sen satt jag framför tv´n och såg morgon-tv lääääääänge, planerade en "klädgrej" efter önskemål...
 
 
 
... en pepitarutig blus med puffärm och ett par vita haremsbyxor och efter klädplaneringen fick jag besök och förslaget fick godkänt!
 
På det gick jag ut i solen och solade min vita, vita kropp...
 
 
Superskönt i bersån, grannen satt på sin sida och solade, men själv...
Man har fan långt kvar till FIN brun FORM alltså!
 
Dessutom fick Leo alias Don Corleone alias Gudfadern...
 
 
 
 
... fick ÄNTLIGEN komma ut i sin utebur!!!
 
Lyckan var gjord och han satt och knaprade lite gräs, fick lite sol och vind på sig, nu är han glad minsann.
 
På det blev det glass och fika, sedan skulle jag och Milousan ut och ladda batterierna med en långpromenad, själva, i solen och vad händer...?
Vi fick sällskap.
Hela promenaden.

 
Ja...
 
När jag sedan kom hem beställde vi pizza dusch och BOOM ner i soffan, hur trött som helst av att inte ha gjort ett smack.
Sambon är och jobbar, sonen är hos en kompis och jag är själv, det kommer bli en tidig kväll, jag kryper isäng väldigt tidigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0