Sammetslen...

Go´kväll!
 
Hemma från jobbet och här har det verkligen gått i ett.
Uppemed tuppen, röja här hemma inför sambons städ och plocka iordning allt, iväg med Chifen, hem och sy upp ett par byxor och sedan vidare till syateljén och varit där till klockan 18.30 där det sista jag handsydde på var insidan på denna...
 
 
Ännu har jag ångan uppe men återkom om en stund efter Rapport när jag suttit ner i 30 minuter...
DÅ är jag nog trött!
 
Imorgon skall jag upp tidigt, fålla ett par byxor för hand och rita av ett linne innan jobbet, KANSKE hinner jag gå en hundpromenad innan, den som lever får se annars får det bli på kvällen.
 
Vad har jag annat att rapportera då från livet?
Inget faktiskt, dagen ser ut som den har gjort och det jag skall göra snart är att jag skall leta efter spets till en brudslöja, sen blir det bara tv och kudden.
 
Hur känns då min hud så här två dygn in i mitt experiment med tvålen och ingen insmörjning?
Svar:
Sammetslen och inte ett dugg torr!
Dessutom fick jag höra två gånger idag att jag "luktade så himla gott, det luktar tvål om dig", "Ja sa jag, det är för att jag duschat med tvål också!"
 
Benen är dock fortfarande ökenlandskap men jag tror att jag skall köra tvålen och den naturliga kokosoljan nu när jag uteslutit dom där tensiderna, kanske oljan biter bättre när inte duschkrämen torkar ut.
Eller så härdar jag bara ut...?
Resten av kroppen känns dock mjuk och len som sagt och tydligen luktar jag gott också!

Nu skall jag följa med i nyheterna, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0