Tillbaka med besked...

Go´kväll!
Gud vad dagarna går fort, det säger bara swish så är dom över.

Jag sitter i soffan och bara jäser, trodde jag bloggat igår och skickat ut inlägget i etern men inte då...
Jag hade glömt att klicka på "publicera".
Sorry.
 
Nåväl, NU är jag tillbaka och det med besked.
Det har blivit en del jobb nu faktiskt, idag efter "typ hemligt" var jag hos en av mina bästisar och fikade och sedan har jag och sambon sett på "Sune i fjällen" och sedan blev jag pigg.

Nu sitter jag och funderar på om jag kanske skall starta upp en blus...
Ja, mitt i natten typ.
Men har man ork så har man, eller inte.
Denna enkla...
 
 
 
 
Funderar en stund till.
 
Imorse startade jag upp dagen med detta UNDERBARA...
 
 
 
"Farbror Melker vet du vaaaaaaa..."
... och...
"Hemma på vår gata i stan..."
"
Nej jag tröttnar aldrig på dessa Astrid Lindgren-filmer överhuvudtaget, jag älskar dom!
Jag var uppe med tuppen och satt och myste med frulle och kaffe till "Tjorven och Skrållan" innan jag vid 08 traskade iväg på hundpromenad runt muren...
 
 
 
... och det gick från helt klarblå himmel, till grått när vi kom till Österport till SPÖREGN när vi kom till Södertorg på hemvägen.
 
Ja, så det har alltså regnat på mina NÄSTAN nyputsade fönster.
Okej jag fick nästan ha dom fina en hel vecka men ändå, känns surt, jag hatar regn på nyputsade fönster, hatar.
 
Sen vart det "annat" och på det som sagt fika med bästisen.
 
Jag ser dock verkligen framemot imorgon för då skall jag ner på BB och träffa lille "C" som kom till världen häromdagen.
Han är då son till "mitt första lånebarn" som föddes för 21 år sedan och en av mina bästisars barn som nu fått ett eget barn.
Helt sjukt, jag tycker nyss hon var nyfödd själv och jag stod och tittade på henne igenom en glasruta bara någon timme efter att hon var född på "gamla BB" och nu har hon fått barn själv.

Hur gick det till och vart tog tiden vägen?

Jag kommer väl böla som en stucken gris om jag känner mig själv rätt.
Jag börjar nästan böla av att bara tänka tanken på att träffa dom... OJ vad jag kommer böla imorgon, jepp det kommer jag.
Men så underbart dock, jag längtar.
 
Nu skall jag kanske ta och fundera på det där med blusen...
Inatt eller imorgon, ja det får ni se imorgon!
Sov gott alla trötta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0