3 kr...

3 kr...
 
 
... stycket för dessa tre "vintage" mönster från Onion är ett mycket bra pris.
 
 
Superenkla lilla koftan kommer bli en realitet redan i helgen till mig själv, förklädesklänningen...
 
 
... kanske inte ser så festlig ut men jag kommer ihåg mina två favorit förklädesklänningar från Indiska som jag slet på under några 90-talet somrar innan dom föll isär...
 
 
Jaha, 90-talet tänker ni, ja men i rätt tyg och till sommaren kan jag LOVA att detta är så skönt och snyggt att ha på sig till playan!
Bort med fick och jag skall visa när jag sytt en... till sommaren.
 
Kjolen köpte jag bara för att den också kostade 3 kr...
 
 
Enkel i sweatshirttyg, kanske någon vill ha framöver, vem vet.
Tre kronor är ändå bara tre kronor.
 
Dags att kasta sig ut med Milou innan jobbet, solen skiner, ikväll skall jag berätta om knapphål!
(himla intressant ämne va? 
 )
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0