Fars dag!

Tog denna bild imorse på "Three amigos"...
 
 
... ja, lille Jonnie är tillbaka i boet och han ÄR verkligen den mest exemplariska lilla gästen man kan ha.
Så lydig och så snäll mot Leo och såklart Milou också.
Inte många hundar som kommer på besök som inte bryr sig på Leo, men Jonnie har verkligen aldrig gjort det.
Han bara kommer och så är han en i flocken, fin vovve helt enkelt.

 
Hur många bilder jag var tvungen att ta för att få til den där?
Två.
Exemplariska och lydiga fotomodeller minst sagt!
 
Och på tal om bilder så blev jag utmanad på FB att lägga ut bilder som var minst 15 år gamla och så här långt har jag kommit i den utmaningen...
 
 
 
 
... och idag så blev det såklart ett collage på mig och pappa...
 
 
... pappas flicka, jojo, det var jag allt.
 
Grattis på Fars dag vart nu nu än befinner dig.
Vi ses ikväll igen, sitter inne och kurar i ruskvädret och vet inte riktigt om jag bara skall ta tag i saken och gå ut och gå med vovvarna eller sätta igång och sy.
 
Det bara regnar och stormar ute.
Har fan inte lust.
Fortsättning följer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0