hot date...

Go´kväll!
 
Long time no see men man kan väl lugnt säga att just precis nu har jag landat.
Egentligen suttit och knepat och knåpat på ett brev, missat halva "Så mycket bättre", knappt varit social med sambon men...
Han överlever.
 
Nu sitter jag och tittar på Downton Abbey och har precis blivit själv i hemmet.
 
Vad hände så igår då?

Jobba, jobba, jobba och jag var faktiskt kvar till 19 och gjorde lite extra.
Kom hem, vi åt, såg Idol och sedan höll jag vaken mig nätt och jämt någon timme till, but I made it.
När jag sedan vaknade vid 08.30 kastade jag mig upp i förvåning, sovmorgon idag igen men idag kände jag helt ärligt att jag inte hade tid med det.
Jag skulle ut och rasta vovvarna ordentligt, ja Jonnie är här igen, och sedan träffa Nybyggarna ihop med morsan vid 12.
 
 
Vi kom iväg 45 minuter senare och promenaden var stillsam, grå och tom.
 
Vid 12 så mötte vi så upp Idolen och kussen för fika... maratonfika i fyra timmar.
Jojo, man tackar, vi avhandlade lite skryt om sonens kommande fotbollskarriär, prata på in- och utandning, väder, halsmandlar, halsböld, att känna doktorer, hostmedicin, folk som pratar, folk som skryter mer än dom borde, folk som siktar högt... och skyter mer än dom borde, nyår, att mamma absolut inte pratar lika mycket som Moster Puff (liar, liar) och att jag skall filma Piff och Puff i bilen i sommar...
Ja, för okänt syfte.
 
Nog om fikat, vi hade väldigt trevligt iallafall och fick oss några önskerepriser till livs från mamma i vanlig ordning, hon som aldrig kör såna.
Enligt henne själv iallafall.
 
 
 
Nu ska jag hoppa i säng, imorgon skall jag sy.
 
Jisses så trött jag är.
Skall försöka ringa sonen angående morgondagen och sedan hålla mig vaken till "SNL" och sedan ha en hot date med John Blund.
Ses imorg....ZzZzZzzzZZzzZZZzzZZZZZzzZZZZzzzzZZzzz
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0