Måtte han inte vinna röster på detta...

God morgon!
 
Idag har jag sovit till 09.30.
Kroppen tog väl igen den bristande sömnen från fredagen gissar jag.
 
Satt och såg tv hela kvällen och jag får lov att säga att hitentills tycker jag att Niklas Strömstedts och Andreas Kleerups dagar i "Så mycket bättre" har varit bäst.
Dessutom tycker jag att HELT OTIPPAT att Niklas Strömstedts tolkningar faktiskt NÄSTAN i varje program varit bäst.
 
Jag vet att hon den unga tjejen Miriam hyllas, och jag är verkligen inget Niklas-fan, men genomgående har han varit bäst med bästa texterna, berört sina kollegor mest och så har Lisa Nilsson varit bäst när det var Ison och Fille-dagen och Miriam på Niklas-dagen.
 
När jag sedan får knäppa över till Downton Abbey så blir jag överlycklig.
Det händer inte mycket i den där serien MEN ändå så älskar jag den, och KLÄDERNA såklart.
Hur kan man gilla en serie där tiden verkligen står stilla, beats me.
 
Och på SNL (mycket tv här nu) så var ju DONALD TRUMP gäst.
 
 
"Den gär jävla idioten, typiskt, skall han nu fiska röster i amerikanska valet", tänkte jag och ville INTE att det skulle vara kul.
 
TYVÄRR var det nu det.
Tyvärr drev han grovt med sig själv och med sina uttalanden som han gjort i USA om både invandrare och fan och hans mormor.
Manusförfattarna hade fått fria händer och gått loss på riktigt.
Jag skrattade och tänkte vidare:
Hoppas inte han vinner röster på det här, måtte han bara inte göra det.
 
Ja, det var min och säkert fler svenskars kväll igår, klämde in en annan liten skrattpärla också...
 
 
 
 
Ja det var min rapport från soffan igår, nu skall jag lätta från soffan och ge mig ut i solen med vovven, vi ses ikväll.
Idag skall jag öva mig på att sy "manuella", snygga knapphål med Husan så dom blir snygga på kappan sen och kommer rätt.
 
Funderar på om det inte blir bäst att jag sätter på foten som är till att sy dragkejda så man ser när man syr... vad tror ni om det?
 
Ses sen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Miranda är ju klart BÄST!

Svar: Håller med Anna, hon är skitkul! :D
Stickqvickan

2015-11-24 @ 10:26:07
URL: http://printedpatterns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0