Nu har mamma Madde fått hybris...


Korrespondansen har så fortsatt med både tränare för U17 Hammarby och sportchefen för akademin, från
sportchefen:

"Hej!
Vår tränare "I.D" har mailat er och det är bäst ni har direktkontakt!
Vi är väldigt intresserade.
Mvh  (ochsåvidare)"

Från tränaren:

"Hej Madeleine!!
Jag heter XX och är ansvarig för Hammarbys U17. 
XX vidarebefordrade ditt mail till mig och bad mig sköta kontakten med er.
 
Det vore väl jättekul att få se på Joar och hur han står sig i konkurrensen jämfört med våra egna spelare!!
Vår november kommer till stor del präglas av tävlingsmatcher då vi spelar Ligacupen under tre helger kommande veckor, men efter denna period (from 30 november) kommer vi träna på fram till 16 december, så om det passar er någon av datumen efter detta skulle det vara jättebra för oss och kanske mest rättvist för Joar själv.
 
Så om du funderar på detta så är det bara att höra av sig till mig så spikar vi ett datum."
 
Till och med jag får glädjefnatt å sonens vägnar.
Seriöst, ungen är typ känd och själv har man ingen koll.

 
Mamma Madde har inte alls fått hybris, NEJ DÅ, inte alls...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0