Ska jag eller inte...?

Det blev både en INTENSIV och lugn dag igår...
 
Började med den där gamla frågan:
Lugg eller inte lugg igen.

Hur många gånger under mina år som bloggare har jag ställt mig den frågan måntro?
Svar: Många.
Och nu är det på tapeten igen, denna fråga är som en gammal repig Lp-skiva som bara hackar om samma sak om och om igen... To do or not to do?

Ja, lite så stod jag och funderade framför spegeln innan hundpromenaden.

Sen gick vi ut och gick i en vindstilla stad, ToR Snäck.
Hämtade upp dagens läxa på jobbet för den glömde jag ta med hem på lördagen.
Träffade en trevlig affärsinnehavare på Adelsgatan som jag stod och bubblade med jättelänge.
 
Väl hemma började jag förbereda dagens middag, söndagsmiddag med familjen...
 
 
... och på det tonade jag i den där körbanan på toppen av knoppen!
 
Blev blond i hela håret igen.
Har fått fler gråa hår upptäckte jag för övrigt, jag börjar komma ikapp mina vänner faktiskt.
Attans.
 
Idag är det så LÄXDAGS.
 
Jag skall sy upp ärmar på en kavaj, vändsy och hålla på.
Har skrivit en lång lapp, chefen visade trixen i torsdags, vet ärligt talat inte om jag kommer ihåg det idag.
Skall försöka.
 
Skall även träffa en tösabit som vill ha en klänning liknande denna...
 
 
 
 .... himla TUR att jag precis detta mönster då...
 
 
... så får vi se vart detta slutar.
 
Ses sen, dags att börja jobba!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0