Han stannar...

God morgon!
 
Hundpromenaden igår, "Halloj kompisar, nu skall vi ta fin-kort, titta hit..."
 
 
... HALLÅ...
 
 
... sådärja, mycket bättre...
 


Underbart väder...
 
 
 
 Idag sken solen när jag steg upp, nu är det molnigt MEN vi ska trampa iväg ändå.
 
Jonnie är kvar, fick lite panik innan jobbet igår och bad husse om att dom kunde hämta honom efter jag kommit hem från jobbet för jag vill inte att han skall åka hem egentligen, lite separationsångest faktiskt.
 
Någon timme senare kom en fråga från matte om han kanske kunde stanna kvar över helgen också.
Jag:
JIPPIE, jaaaaaaaaa det får han gärna!
 Behöver väl inte skriva igen hur kär jag är i honom, han får stanna så länge han vill.
Typ forever.
 
Nåväl, vi får väl trampa iväg ni ifall det får för sig att börja regna, vi ses ikväll och så får vi se vad jag har sytt då, för idag skall jag sy och laga mat.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leva-Kerstin

Hej
Du är bra på att ta vara på "ögonblicket" carpe deam
Solen sken här i Skåne också och de gula bladen skimrade i guld. Så vackert!
Trevlig helg till dig

2015-10-24 @ 11:26:09
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0