Inte nog med...

God morgon!

Varit på jobb nummer ett och skall på jobb nummer två om en liten stund, pausar med en kopp kaffe först.

Inte nog med att jag vann detta mönster för 16 kr förra veckan...
 
... nej, jag fick även dessa för 11, 16, 11 och 16 kr...
 
 
 
 
 
... man måste bara ÄLSKA Tradera.
Så det gör jag, älskar Tradera, billigt och bra att ha i sin lilla mönstersamling!
Det är en mycket grå dag idag, småduggar ute, blåser, jag är glad att man skall vara i en varm och mysig syateljé och inte ute och ränna idag.
När jag kommer hem skall jag dock ut och trampa med vovvarna men...
Den stunden den sorgen.
Det har nog slutat dugga då.
 
Mamma hade så missuppfattat instruktioner angående vovvarna när jag drog till jobb nr. 1 idag.

Jag sa:
Bara Jonnie har varit ute och KISSAT idag, Milou vägrade gå ut, DOM behöver gå ut igen.
 
Mamma TYCKTE att jag sa:
Bara Jonnie har varit ute idag, Milou vägrade gå ut.
 
Med andra ord:
Båda hundarna behöver gå ut och kissa och bajsa.
Mamma tog bara ut Milou och Jonnie den stackarn...
Bajsade på mammas golv.
 
Ja, ingen skugga må falla på den stackarn, mamma får faktiskt skylla sig själv.
Förstår inte varför hon bara tog ut Milou, jaja, man hör det man väljer att höra, THE END!
Dags att dra, vi ses ikväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0