Lite så är det väl...

 
Ibland kan man ju göra ett sådant där löjligt test på fejan och svaret blir väl som när man läser ett horoskop i morgontidningen...

 
Din kreativitet är obegränsad!
Du siktar mot stjärnorna!
Du är fast besluten att förverkliga dina drömmar, spelar ingen roll hur svårt det kan vara eller hur lång tid det tar.
Du ser det som självförverkligande.
 
Alltid är det något budskap som passar just mig.
Idag var det en PEPP!
 
Igår var jag så hungrig när jag var och handlade efter jobbet så det slutade så här...
 
 
 
... är väl lite deppig också så jag tröstäter.
 
Fick lite PEPP av en vän igår dock så lite kan jag väl kanske stå på mig till nästa tisdag när jag ska på möte igen.
Men jag måste sluta trycka i mig godis, jag blir för trött.
 
Idag så har jag jobbat helt själv i ateljén och hjälp vad fort dagen gick!
Vips sa det och så var dagen slut, jag satt inte många minuter i sträck, den saken är klar.
Inte så trött ännu för jag har ännu ånga uppe men kom igen efter en timme när jag varvat ner och fått i mig mat, då kommer jag vara död förmodligen.
 
HÄRLIGT att få fira helg nu iallafall, urhärligt väder ute idag som man inte fått njuta så mycket av men det skall ju bli lika varmt och skönt.
Igår fick jag ju cykla till jobb nr 1 i detta...
 
 
... och jag kände mig SÅÅÅÅÅÅ jävla instängd i jeans.
Usch, fy och tvi.
 
När jag sedan drog till jobb nr. 2 bytte jag om till...
 
 
... college/tunika-klänning för jag fick panik av dom tajta byxorna.
 
Det var typ kallt.
Inte i ateljén då men dom tre minutrarna jag var tvungen att cykla dit.
 
Idag däremot kunde jag ta på min tunn klänning igen...
 
 
... höstsommaren var liksom tillbaka.
 
Fast...
 
 
... å andra sidan går väl inte hösten att undvika.
 
Vackert men trist.
 
Nu är det mat, imorgon är en nyar dag och då skall jag nog ego-sy på eftermiddagen.
Vad det nu månde bliva...?
Åh, jag längtar efter att sätta tänderna i något skapande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0