När det lossnar...

Runt 20.30-tiden ikväll hatade jag gamla tanter som köper byxor på postorder och sedan vill ha fickor isydda efteråt.

När det sedan lossnar kring dom där fickpåsarna runt 22-tiden efter att man funderat kring ämnet en hel timme efter avritning av mönster och sedan syr i det då får man vara GANSKA NÖJD ändå och smått tillfredställd att läxan man BAD OM SJÄLV...
Blev genomförd och till belåtenhet.
 
 
 
Nu gillar jag gamla tanter som köper byxor utan fickpåsar på postorder igen!
 
Som sagt:
Jag bad om det själv, det är första gången i hela mitt liv jag gör något sådant här.
Jag började sent (inte optimalt), har mycket annat i huvudet just nu och ändå gick det bra.
Eller jag det hoppas jag, måste ju visa det för chefen först.
 
Nu på huvudet i säng, skall upp tidigt imorgon och jag är skiiiiiittrött just nu.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0