Trixiga ärmar,,,

Attans vilken otur jag haft med armarna som jag fått justera...
 
 
... och justera två gånger till och med...
 
 
 
 
 
... men, men, NU är dom på och för korta.
 
Eller egentligen skall dom väl vara så där men dom är ännu inte upplagda och ihop med mina orangutangarmar så kommer dom bli lite för korta för min smak, för VINTERTID då alltså.
Hade det varit sommar hade det varit perfekt med 3/4 armar, men nu tycker jag det blir för kallt.
 
Nåväl, det är en test, nu skall jag fålla nertill och ärmar för hand, finbild kommer imorgon.
 
Allt som allt, jag gillar jackan och jag gillar modellen minus längden på ärm då som sagt.
 
Måste till tygaffären innan stängningsdags, måste ha tunn skumgummi,
Vi ses senare ikväll, jag skall sy mera efter fållningen nämligen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0