Två sekunder...

Jag sitter och syr, mobilen börjar ringa och ringa, morsan (suck), "Vad vill hon nu då", tänker irriterad dotter.
Jag slutar sy och ringer upp.


Jag:
Ja, vad ville du?


Morsan:
Varför svarar du inte när jag ringer, du var med på tv nyss!


Jag;
WTF, tv, vadå?


Morsan:
Ja det är något läkarprogram från Gotland och helt plötsligt ser jag dig och Milou på tv-rutan, ni promenerar rätt in i bild och du har din svarta jacka på dig!

 

Tv-kändisen Österholm:
Va, shit, jaha, jag får kolla på datorn och undrar hur hemsk man kan se ut... på en hundpromenad... rys...

 

På med datorn, ser ca 5 minuter in i programmet och i ca TVÅ SEKUNDER ser man mig bakifrån, inget huvud visas och vi hinner typ tre - fyra steg och sedan var tv-kändisen Österholm med vovve bortklippta!

Så fräckt.

Och så sa jag till sambon:
- Alltså mamma alltså, som hon gick på, jag som trodde att jag var jättesynlig.
Men nej...
Tydligen inte.
 
Fast vem vet, Dramaten nästa kanske och:
KÄND FRÅN TV, jo jag tackar ja!
 
 
 
 
 Solen skiner, jag och Milou skall ut och gå innan jobbet, vi ses kanske ikväll beroende på om jag orkar skriva.
Ha en bra onsdag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0