Väntar på solen...

Sitter och väntar in en sak innan hundpromenaden nämligen:
SOLEN!
 
Den är på gång, jag vill komma ut, men jag vill ändå ha fint väder och just nu fajtas lite moln som håller på att lätta och solen, jga hoppas solen vinner.
 
Skall bli kallare i veckan.
Nej tack.
 
Tittade på koftan imorse när jag steg upp och tänkte:
Kanske jag skall ha tvådelad ärm istället för tredelad?
Funderar på bara vitt och den millitärgröna, jag klurar vidare på det ett tag till.
 
Nu tycker jag nog att solen verkar vinna kampen lite här.
Dags att röra på fläsket?
Jo, det har blivit lite dåligt med det på sistone.
 
Vi ses senare, det är ju kanelbullens dag idag, kanske jag och sambon gör något i kanelbullens tecken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0