Ett ärligt försök...

God morgon!

Nu har jag nog verkligen kommit in i påsklovsmood här.
Igår blev det inte mycket mer än:
Dammsugning, hundpromenad, SOLA...
 

... lite dusch, matlagning och inhandling av godis och sedan tv.
 
Värsta latmasken om ni frågar mig.
 
Jag gjorde ett ärligt försök att faktiskt svänga ihop en tröja men då var klockan 19 och då valde jag (mitt i en gäspattack) att strunta i det.
Jag var för trött...
Efter min EXTREMT HÅRDA latmaskdag.
 
Egentligen skall man inte göra så där lite för man blir ju bara tröttare av att lata sig än att göra saker men, men, det var en skön dag och vet ni vad:
Nu är jag iallafall lite brun i ansiktet!
 
Kritvit och tant-ådrig på resten av kroppen, men den kan man ju täcka.
I ansiktet ser jag ut som om jag varit på en utlandssemester och det är ju det som är huvudsaken.
Nu skall jag ut och gå med en vän och Milousan, sedan sy eller sola beroende på vädret.
Har ju två dagar kvar på påsklovet, måste ju fyllas med lovaktiga saker.
 
Vi ses ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0