Jävla skitbralla...

 
Idag, eller igår körde jag fast igen med byxjäveln.
Allt var så himla glasklart när jag gick ifrån jobbet och när jag kom hem var det väl ännu ganska glasklart men sedan vet jag inte vad som hände.
 
 
 
Jag bara kände:
Jävla skitbralla!

Alltså egentligen är det inte svårt, jag bara hade vissa små moment som jag inte tyckte stämde och sedan fick jag sprätta och sy om.
Det är inte mycket kvar alls men jag spar det till imorgon och så får chefen säga sitt.
 
Sydde lite på klänningen, kapade och sydde upp ett par byxor, tog fika och en macka i solen på eftermiddagen, unnade mig en timmes sol faktiskt.
 
 
Asvarmt i bersän och tanten börjar få färg.
 
Gick in och fortsatte, tittade lite mer på byxorna men la ner och la upp nästa par byxor.

Det var min dag det, liksom halvbra men jag hade fan velat vara klar med byxan IDAG.
Eller IGÅR var det ju.
Dags att sova, imorgon är en nyar syar dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0