När tygerna inte gifter sig...

God morgon!
 
Nu har orken tagit slut.
Ärmen på brudklänningen, lämnad till min chef och vi utbytte tjänster och hon fick göra upplägget.
Dock:
Ärmen "knäcker" iallafall pga av att tygerna inte gifter sig.
Allt är tipptopp sytt av mig, slätt och fint, jämt MEN två tyger som som sagt inte vill gifta sig när man skall fålla upp dom ihop.
 
Sista rycket till bruden kommer då bli:
En slät manschett.
En liten rynkad kant.
En pälskant som hon hade en idé om från början (början av brudklänningen) från hennes mormors/farmors.
ALTERNATIVT lämna det som det är och det kommer inte synas när hon rör sig.
 
 
 
Hur jag känner:

 
... och jag är som sagt väldigt, väldigt trött.
 
Nu skall jag fixa en infodring till satinjackan, sedan ner till jobbet och jobba och sedan träffa bruden.
Fortsättning följer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0