Nästan på topp...

God morgon!
 
Då var man NÄSTAN på topp igen då.
Tror att det där med att både fredag och lördag innehöll lite sockerintag gjorde sitt till att orken inte riktigt kom tillbaka så fort som jag önskade.
Igår blev det nästan inget socker och jag är mycket piggare.
Inget socker idag = HELT på banan igen!
 
Gårdagen blev som följer:

Jag dukade fint i matsalen...
 
 
Gjorde krämig potatisgratäng.
Gick ut och gick en mycket lång hundpromenad och njöt av frisk luft och noll vind igen.
 
När jag kom hem hade sambon varit och köpt äkta gotländsk fläskfilé så på med marinad och in i ugnen så den kunde lagas medan jag duschade, eller först gjorde jag gräddsås med champinjoner också.
 
Sonen kom, mamma kom upp och så åt vi födelsedagsmiddag och fikade på det.
Hade väldigt roligt och trevligt.
Sonen och sambon såg på fotboll ihop på datorn och jag såg en film på tv´n samtidigt så man kan säga att vi umgicks fast såg inte på samma saker.
 
Nu är det så dags för läxa.
Jag skall iväg och hämta vad det nu månde bliva.
Håll i hatten, veckan har precis börjat, NU KÖR VI!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0