Tänk så tiderna förändras...

När jag var liten och min pappa stekte ägg och bara stekte dom lätt så gulan blev rinnander ville jag bara kräkas när han åt dom där äggen sedan ihop med tex pyttipanna.
Själv skulle jag ha dom hårdstekta så gulan var som gummi.
 
Idag stekte jag pytt i ugnen och ägg på plattan.
Lättstekta ägg med rinnande gula.
Tänk så tiderna förändras.
 
Så satte jag igång med klänningen, här skulle det sys.
 
 
... men när jag kom till halslinningen kände jag bara:
Nä.
Det här är INTE vad jag har lust med, tyget är fult.
 
Jag satte igång med att leta något gulligt bomullstyg men hade inte ett skit, jag som haft så mycket småblommigt, men det har försvunnit iväg till barnkläder år ut och år in och inte ett enda litet gulligt tyg kvar.
Va fan!
 
Jag blev bara så trött, ville ha något i stil med...
 
 
... detta.

Inte kommer jag ha det imorgon heller för vad hittar man i tygväg på den här skitön?
Inte ett smack.
Då får jag vänta en vecka och det tålamodet har inte jag, jag ville ha NU-NU-NU och börja om.
 
Gud så trött jag blir.
Projektet på is tills imorgon, kanske jag blir förvånad och hittar något, inte troligt dock.
 
Såg för övrigt den här bilden och kom genast att tänka på...
 


... ja, GISSA vilka...?
 
Vi ses imorgon igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0