Det går utför med besked...

Här går det utför...
Och med besked dessutom.

Helvetesjävlaskit!!!!


Jag har jobbar hela dagen i snigeltakt tills klockan var 19.30.
Vilat lite emellan, lagat lite mat och haft sonen på besök.
Nu brinner jag.
Brinner som ett jävla majbål.
 
Hittade matchande bomullstyg att fodra klänningen med så inte sömmarna skulle skå igenom...
 
 
... skurit ut nytt liv, alla bomullsdelar och sytt kjolen. 
 
 
 
Fick leverans av alternativa medikamenter av bästis för att mota Olle i grind, tror dock tyvärr inte att det kommer hjälpa feberrosor börjar stiga på kinderna.
 
 
Skitåpannkaka.

Hostar som en galning, måste sluta och krypa till kojs, glad att jag kunde göra en hel del idag och hoppas på att kunna göra lite imorgon också men det tror jag nog inte på själv ens.
Fortsättning följer, over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0