Dom där skelande ögonen...

 
Det är ju nå´tt med dom där skelande ögonen...
 
 
 "SMILE" sa matte och Milou log...
 

Nä, riktigt så var det väl inte.
Knäppte bilden och så såg det ut som om hon log den lilla godingen!
 
 
 
Ju längre dagen gick här desto piggare blev jag och nu känner jag mig jättepigg.
ÄNTLIGEN händer (vänder) det!

Såg "Fosterland" för en timme sedan, bölade som besatt.
Ser "Arkiv X" nu, snacka om flashback, inte speciellt bra men kul att se lite på ändå.
 
Så kom mamma upp med posten idag, jag blev helt bedrövad, Stoff & Stil-katalogen hade anlänt.
Det vill jag ha och det och det och det och...
Ja ni fattar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tur man är gjord av pengar hörrni... NOT!
 
Nåja, man har ju tak över huvudet iallafall  
Nu skall jag sova, vi ses imorgon igen, då skall jag försöka sy lite, sov gott alla trötta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0