En plan...

God morgon!
 
Tänkte ut en plan igårkvälls att ta med mig till jobbet idag:
Fråga chefen om hon har lite ful-chiffong som jag kan ta med hem och sy ihop till tex kortare kjolnederdelar och låtsas att jag syr och fållar chiffongkjolar på riktigt.
 
Dessutom kanske sy något plagg i chiffong, eller så köper jag billig chiffong på SoS kanske, får se vad chefen säger om hon har något att avvara.
Måste ta tag i det på riktigt för som sagt:
Snart börjar balsäsongen.
 
 
Skulle gå ut och gå en långpromenad med hunden nu på morgonen innan jobbet men det är snöoväder så det blir inget av med det.
 
Varken jag eller Milou har lust, hon gick på trappen när jag var ute och hämtade tidningen, pep in fortare än kvickt och ville inte ens gå ut och kissa.
Gottade ner sig på sin plats i soffan och kniper tydligen, vi får väl passa på när det blir uppehåll eller när det blir tok-kris.
 
Jag sätter igång och jobbar lite innan jobbet istället.
Vi ses ikväll igen, ha en bra arbetsdag idag för det skall jag ha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0