Fick mig att gå i spinn...

Go´kväll!

Sitter framför dumburken och ser Amanda Ooms och blir kär.
Vilken kvinna, urcool.
Dessutom jättesnygg.

Nytt tyg som fick mig att gå i spinn...
 
 
 
 
Bild som fick mig att gå i spinn...
 


Får mig att bli lite grön av avund om jag ska vara ärlig.

Frågan är bara vart man skulle ha på sig en sådan här skapelse i DEN HÄR STAN om man fick för sig att göra en?
Hm...
Ica, Masters, Munken, paradera fram och tillbaka på Öster, nä, inte så troligt.

Inte ens Stockholm är väl fancy enough om man inte skulle få gå på en bal på slottet förstås och den chansen är väl minimal för att inte säga helt obefintlig.
Men en flicka kan väl få drömma lite?
Suck.
En sådan vackert fluffig chiffong-volang-dröm, hade jag bott i New York hade jag till och med kunnat gå en helt vanlig torsdag på Manhattan i en sådan där skapelse.

Men nu bor jag ju på Gotland.

Check på den.
 
Armband jag funderar att göra någon variant av beroende på vad jag har i mitt tilla lager...
 
 
 ... till och med strax faktiskt.
 
Kanske jag återkommer (förmodligen) redan ikväll, den som lever får se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0