För att hålla mig i schack...

Igår var jag inne på stick- & virksida igår och blev så jäkla sugen...
 
 
 
... på bl.a denna rektangulära matta som jag skall jag börja fila på kvällstid framöver när jag är klar med brudklänningen.
Såååååååå fin, tänkte virka den i två matt-rapporter så man får en längre version.
 
Idag har febern gått ner till 37.7 så ingen alvedon behövs, jag känner mi8g jättepigg men tar det SOFT ÄNDÅ så jag inte skuttar upp och är "frisk" i förtid och sedan sjuknar om igen, det har jag baske mig inte tid med så för att hålla mig i schack började jag på denna modell...
 
 
 
 
... i det som finns hemma...
 
 
... men jag har ändrat mig till detta istället...
 
 
... så jag börjar om.
 
Vi ses ikväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0