Har äntligen tagit tag i...

God morgon!
 
Väcktes 05.55 av sambon som snarkade som en... ja... motorsåg.
Jag hade ställt klockan på 07.
Försökte somna om men det var lönlöst så jag bara låg till 07 och var irriterad, ja vad gör man liksom?
 
Kom upp, tittade mig i spegeln och kände...

 
Typ.
 
Bra är iallafall just nu att jag tagit tag i mitt arbetsrum och alla spilltyger jag har.
 
 
... och börjat prångla ut på en säljsida på Facebook.
 
Kan inte spara på allt och inbilla mig att det kommer bli lapptäcken "någon gång i framtiden", det kommer aldrig bli av jag har verkligen inte tid och jag gör ju annat i klädväg.
Spilltygerna tar för mycket plats, nu går jag igenom lite i taget och säljer av, går som smort so far.
 
Dags att börja om med livet på brudklänningen, sedan jobbet.
Vi ses ikväll igen, ha en bra arbetsdag alla glada!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Win win, du får plats och pengar, någon får tyg och inget kastas=))
Hoppas du får en fin dag trotts sambons snark;)

Svar: Har gått bra Jessica, höll ångan uppe ända till nu!
Stickqvickan

2016-01-22 @ 17:22:08
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0