Jamen precis, den där looken känner jag igen...

Goder kväller.
 
Sol och bad igår.
Syjobb på kvällen.
Chifen på morgonen idag, sedan jobb och på det middag med Syster-Yster, gudis och Piff & Puff.
 
Piff & Puff var i sitt vanliga gnälliga esse när jag dök upp i hamnen:

När skulle vi få bord?
(Hur skall jag veta, jag kom precis från jobbet!?)
 
 
Skulle vi inte gå någon annanstans?
(Vi är några ynka minuter från ett bord)

"Jag har redan ätit" (mamma) fast sedan åt hon ändå.

Vill du gå hem, fryser du? 
(Moster Puff till Gudis och förmodligen både frös hon och ville gå hem men försökte få Gudis att ta smällen inför oss andra.

Och inombords kände jag mig så här...
 
 
Dock är bilden från ett annat tillfälle när jag förmodligen kände exakt samma sak.
I know that look liksom...
Till och med utan att kunna se mig själv när jag känner den.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0