Lila rosor...

 
Hoppålek, sol, bad, stranden, kaffe och solbrillor idag igen.
Blåsigt men varmt och badbart, blev skyar på slutet men när jag kom hem...
 
 
... hade jag typ bränt mig i ansiktet eftersom jag inte hade hatt och inte trodde solen tog.
Tji fick jag, röd som en tomat blev jag.

Tonade håret när jag kom hem och sedan promenerade jag och Milou muren runt...
 
 
 ... och det gick jättebra med foten.

Imorse hade jag jätteont, haltade som den värsta halta Lotta ända tills vi lämnade Björkis, då kändes foten mycket bättre.
Tack och lov.

Lila rosor...
 
 
Det har jag faktiskt aldrig sett i hela mitt liv, hittade jag i en trädgård längs promenadvägen och även lite stenkonst på Tranhusgatan...
 
 
Så har jag sytt.
Ser på tv och nu skall jag hoppa isäng eftersom jag skall upp imorgon och träffa Chifen samt lämna grejer på jobbet.


 

Kommentarer
Postat av: Gittan

Rosen heter Rhapsody in blue, har själv en sådan. Så vackra!

Svar: Tack Gittan, då vet jag, håller med dom var jättevackra! :D
Stickqvickan

2016-07-11 @ 17:16:32
Postat av: Anonym

Rosen heter Rhapsody in blue, har själv en sådan. Så vackra!

2016-07-11 @ 17:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0