Så nöjd blev jag...

Dagens lilla shopping innan stranden:
Solskyddskräm samt 2016´s solhatt och IÅR är jag nöjd som fan...
 
 
Jag hittade en solhatt hos Systrarna Österholm (Ja, Malmgrens då) och vart så himla nöjd med mitt inköp att jag tänkte att kommer den här bort eller att någon har sönder den, då är det risk för mord.
Jepp, så nöjd blev jag.

På det drog vi söderut mot blå himmel och blått hav...
 
 
 

Det blåste småspik men det gjorde inte ett smack för det var ju så jäkla varmt att hade det inte blåst hade man ju dött på kuppen.
Kan meddela att under mitt solhattsrace på stan var det ju olidligt varmt trots blåsten så på stranden var det ju kanon.

24 grader i vattnet var det också, det blev några bad om vi säger så.
 
 
Halv fem stack vi hemåt för att hinna till Rusta och byta ett par trasiga gardiner som ju var trasiga redan i förpackningen när jag plockade upp dom.

Jag dom nya gardinerna som jag hängde upp i mitt NYA GULA piffiga KÖK ni vet.

Har inte hunnit byta dom under veckan men idag blev det av.
Ja, och så gick den här dagen, plus hemmafix på kvällen.
Nu skall jag sova, imorgon blir det väl playan igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0