Tanten blev jättefin...

Igår ritade jag av ett mönster av klänningen till två av mina favoritklänningar...
 
 
... klappat och klart och bara att köra när andan faller på!
 
Bästisen provade min svarta idag och blev kär...
 

... verkar som man har en beställning bara där!
 
Så kom tanten och provade och hämtade sin klänning, den satt som en smäck och tanten var såååå nöjd...

 
... och då blev man ju så klart glad.

Hon skall ha sin klänning på lördag och överraska sin svärdotter som köpt tyget till henne på en fest dom ska på, tror svärdottern kommer bli jätteglad för tanten var jättefin!


Så kom min gamla bästis "R" med familj på besök och på det...
 
 
 ... drog vi på stranden.

Det var ljuvligt!
Varm vind och 27 grader i havet enligt en man som mätte när jag var ute och tog mitt sista dopp.
På det djupa JA.
Har även i hettan hunnit med en promenad runt muren med Milou men det var så varmt att hon var helt slut av den lilla korta promenaden.
 
Nu skall jag till Klokboken och hennes terass, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0