Glädjeskutt...

Kom igång väldigt sent här med jobbet idag.

Först missade chefen mitt meddelande, sedan satt jag i telefonen med vårdcentralen i ett ärende (inte mitt) och sedan kom jag ner och hämtade grejer på jobbet.
Kommer hem, sätter igång och så är det hål i tyget som är urklippt av i av chefen, dessutom blekt i en vikning och det var i mitten på mittstycket av ryggen.

Bara att slänga det som var kasst och cykla ner till jobbet och hämta mer av samma fodertyg och så hem och sy ett helt nytt foder samt sy i det till 2/3 delar innan jag slutade jobba på det.
 
 
Vid 17-tiden drog jag så ut i kvällsolen och gick en UNDERBAR vårpromenad längs havet och jag var sannerligen INTE ensam...
 
 

Hela stan var var baske mig ute och flanerade i kvällsolen och när jag tog mig upp mot Klinten var det barn som lekte riddare som räddade en prinsessa uppe på muren som kidnappats av en drake.

Seriöst, är det det inte vår då, ja då vet inte jag...
 
 
Denna bild knäppte jag runt 18-tiden, helt magiskt, våren är här och nu går vi fan-i-mig mor vår och sommar.
Det blev glädjeskutt.
 
Nu skall jag hoppa i säng och sova, vi ses imorgon igen.
Sov gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0