... och ännu mera skjortporr...

Och här kommer ännu mera skjortporr...
 
 
 
 
 
 
 
 Och så var jag klar, HURRA!
... trodde jag ja...
 
När jag precis knäppt den här bilden inser jag att jag glömt att sy stickningar runt manschetten.
 
Dock är det ingen fara på taket, det är bara att sprätta bort knappen och sy på dom.
Jag får göra det imorgon för ikväll tänker jag inte göra det, jag ska se på "30 grader i februari" so no more sewing today.
 
Men minus detta så har jag färdigställt min första herrskjorta.
Gubben lär få fler i detta mönstret och då kanske med storleksförminskning samt ett veck i ryggen istället för två plus med kanske avvikande infodringar i annat tyg, ja som den här om ni kommer ihåg...
 
 
Nu fick det bli lite vanligt och tråkigt denna gången, men det duger nog, eller det gör det för sambon har ju ingen koll.
 
Dags för min serie, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0