Jag kör vidare på barntemat...

Dagen igår blev verkligen gott och blandat!

Vädret var ju minst sagt underbart, jag och Milou trampade iväg rätt tidigt, lade oss på en bunker på Galgberget och solade...
 
 
... gick vidare till Snäck.

På hemvägen ser jag tre filurer som jag kände igen på ett fält längs Kärleksstigen:
Lilla Sunshine, bästisen och Pricken!
 
Vi slog följe tillbaka och hem till dom och sedan gick jag och Milou hem vidare till oss.

Sedan drack jag kaffe i solen på balkongen med sambon som precis kommit upp, satte mig och sydde på några plagg till jobbet.
När jag var klar med det hoppade jag i bikinin (för jag såg att grannarna låg och solade på solstolar i sin trädgård) och gick ut i bersån.

Det blev HELKROPPS-SOLNING för första gången säsongen 2016!
Nu snackar vi liksom.
 
På det hoppade jag i duschen och sedan drog jag och sambon till bion på en liten date och såg...
 
 
... nya Djungelboken!

 
Om den var bra?
Jo, jag kör vidare på BARNTEMAT denna veckan och ger även denna högsta betyg!
 

Bill Murray som Baloo, Christopher Walken som Kung Louie och en mycket bra datanimering som gjorde att man inte för en sekund tyckte att dom såg overkliga ut.

Ungen som spelade Mowgli var ju dessutom fantastisk, när den var jättebra, inget för småbarn dock men gott och väl för äldre barn samt... VUXNA som mig med barnasinnet kvar!
 
 
På det drog vi ner till Joda och åt middag...
 
 
... och sedan drog vi hem och jag...
 
 
... damp ner i sängen och tvärdog.
 
Lång med BRA dag.
Nu ska jag fixa lite här och sedan dra till jobbet, vi ses ikväll igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0