Riktigt så rik...

God morgon!

Solen tittar fram denna söndagen och jag ser vatten droppa utifrån från taket...
YES, sol bränn på, snön ska bort!

Jag jäser i soffan denna söndag med kaffe, slöglor på tv och bara har det gött.
Är trött efter en hård arbetsvecka, men så har jag ju jobbat från lördag till lördag (förra helgen var ju SJÄVVALD dock) så när man vavat ner igårkvälls...
Som att putta hål på en ballong.

Igår var det iallafall tempo på jobbet, jag sprang som en skållad råtta samt sydde.


Var så uppe i varv när jag kom till fiket där jag skulle möta upp Nybyggarna och Syster-Yster att det var inte klokt.

Vi hade en jättetrevlig fikastund med GO´FIKA och nu menar jag verkligen go´fika med stora bokstäver.

Nybyggarna hade tagit någon sorts kaffe med grädde, toffeesås och kanderade nötter och jag blev så himla sugen när jag såg den så jag tog en likadan.
Herregud, det var ju godiskaffe och så jäkla gott, nu har jag en ny favorit plus:
Man blev liksom proppmätt på en fika.

Inte för att jag lät det stoppa mig resten av kvällen för...

... lite senare, när jag satt i arbetsrummet hemma och jobbade samt pratade med Klokboken såbörjade vi prata om godis.
Jag blev så himla sugen så när jag jobbat klart och ätit middag så ringde jag efter en taxi och tog taxi till Ica 100 meter för att köpa godis!
 
Ja, vi snuskigt rika här på Beverly Hälls lever vårt liv vi...
Nåja, jag ringde sambon som jobbade.
Riktigt så rik är jag ju inte... ännu!
 
Sedan satt jag och åt godis och såg på "SMB" innan jag slockande vid 23.tiden såååååå trött efter den här veckan.

Vidare, lite linning bak på byxan...
 
 
 
... och fram och på kunden innan uppfållning av ben samt hake i linning...
 
 
Igår fållade jag upp dom och nu är det bara hällor kvar.
 
 
 
 
 
Nu ska jag och Milou ut i solen sedan skall jag dega igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0