Slagit rekord...

 
 Imorse fick jag på en halsringning på min egendesignade stickade långklänning...
 
 
 
Jag är nöjd, den håller ihop halsen på denna och så gör jag en mindre hals till nästa och bara syr ner halsen meden fåll. 
Jobbade i den, sååååååå bekväm kan jag upplysa er om.
 
 
Milou var besviken på sin matte när hon skulle dra på jobb.
Som alltid.
 
Annars har jag faktiskt slagit rekord i syjobb idag!

Mellan klockan 10 - 18.00 sharp hade jag fixat 11 plagg.
Plus ett syjobb mellan 19 - 19.30.
Då är vi uppe på 12.
13 om vi ska räkna min halsringning plus ett misslyckat knapphålsförsök x 2 som sedan fick bli en byxhake..

Det var fan inte illa.

Dumt nog skulle jag ha kollat statistiken rent ekonomiskt också men det glömde jag faktiskt.
Men 13 jobbplagg.
Sug på den ni.

Nu ska jag bädda rent i dubbelsängen och VÄLFÖRTJÄNT krypa till kojs.
Fy fan vad trött jag är.
Vi ses imorgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0