När jag har rotat....

Nu ska jag visa vad jag hittat (nåja, rotat fram...) på jobbet... 
 
 
 
 
Skulle inte detta vara FINT till något liknande till klänningen i mitten?

Kanske måste byta mig till dessa slattar av tyg som legat nertryckta i plastbackar, har lagt fram dom tills inorgon och så får vi se vad chefen säger och har lust med.
Håll tummarna.
 
Så hade jag min första lektion i Ekonomi/Juridik i tisdags och det var ju faktiskt jättekul!

Ja, jag blev förvånad själv att jag satt och hade trevligt och tyckte det var intressant under nästan 4 timmar.

Det blev inte någon uppgift på det (tack och lov för nacken värkte av så långt sittande även om jag hade pauser) men jag skrev en liten presentation av mig själv och en liten "för-affärsplan" som dom andra hade gjort fast på plats.
 
Fortsättning följer, detta var iallafall en bra start i detta ämnet, sen vet jag ju vad jag känner för ämnet i övrigt...
Kan ju vända dock ju mer kunskap man får.
 
Nu vila, imorgon kör vi igen, jag har jobbat på sjuk bra på jobbet idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0